Lördag 19:e Juni

Ja då sitter man här nu, inte suttit alls sen igår kväll :)
Har haft fullt upp med annat, bland annat så vakna ja till runt fyra? och strax efter det ringer Amelie in på min mobil (som jag just då trodde va alarm) och svarade, "du det åskar rejällt, kan du springa ner och dra ur ? " Så jag gick ner och drog ur internet, tvn osv. Och så fort jag lagt mig i sängen så hörde jag att det dundra till.. Och när jag började till att somna om då kom det en rejäll smäll som gjorde att huset skaka till och med. Men jag lyckades somna om och strax efter det (kändes ju som det) så ringde alarmet och jag skulle upp. Men stängde av alarmet och låg och drog mig, trodde jag ;)
-
Somnade halvt om och drömde en weird dröm, tror fan att de va stoffe jag drömde om, vi hade massa chips och taco sås, och hade filmer som vi skulle kika på, lagt upp dynor och täcken på golvet hemma hos mormor i köket xD och där skulle vi ligga och kolla på film. Han kom och omfamna mig (nåt han gjorde jämt) när jag stod och fixa med nåt. Och när jag kände den där trygga omfamningen så blev jag varm och kändes för en sekund att han var hos mig. Och precis då så hör jag att nån kommer in nere och jag vaknar till. Vem ville inte somna om då?
Nej jag förstår inte varför jag får såna konstiga drömmar med han hela tiden. Jag vill ju bara släppa han och gå vidare.
-
Men nu ska vi prata om något roligare ;) , nåt jag hämtade hem idag.
Lite nytt i videohyllan ;)
Lagt till med lite av mina födelsedagspengar och hitta några ut av dessa i billigare form ;)
New shoes ;) AGAIN i know
Snygga leggings :D
Snygga leggings, men kameran min ger det fel
Lite PINSAMT!
Har tydligen beställt en topp/klänning som min kära kusin har xD , den är ju skit snygg och jag trodde jag tittade på en topp och ja.. men nu är den ju betald och allt :) så jag får helt enkelt härma min kusin ;)
Klänningen på... känns som att den är snyggare på kusin min än på mig själv.
Skit snygg klänning :D blev helt kär i den.
Bak delen av första klänningen, vääääldigt utmanande ;)
På :)
Light ON
Leggings på
Dom andra på :) ganska läckra faktist :)
Nu på kvällen efter jag tagit mig en dusch så drog jag på mig mina jeans, sneakers och min långärmade tröja från Lustjakt :D den är så mysig att ha på sig så därför har jag tagit på mej den.
/ Gör ett till inlägg med bilder från nu på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0