Lördag kväll

Gosch, filmen var skit bra :) , blev en del skratt till filmen. Och det blev en liten fika innan filmen ^^ , jag tog en hallonpaj och cola medans hon tog en äppelpaj och cola :) . Och jag tog en liten popcorn in på filmen, hade lite kvar när filmen var slut så det slängde jag. Men ska självklart skaffa mig den filmen när den kommer ut på dvd. ALL sex and the city ;) avsnitt box och filmerna ^^ <3 . Natalie var med i tankarna <3. Tänkte på hur hon skulle skrattat åt det ena och det andra :) , jag kände henne ju inte så väl men nog för att veta vad hon skulle gillat :) fin tjej som fick för lite tid här på jorden. :'( -
Sevärd - HELTKLART :D
-
Nu ska det bli chips/popcorn och Loka för mig framför en av skräck filmerna jag köpte förra helgen.
"
Saknar närhet, saknar tryggheten med dig, som du gav mig när du var i närheten. Saknar att somna intill dig, saknar dina kramar, dina händer Jag saknar hela dig. Om du nån dag skulle komma tillbaka så vet jag inte om jag skulle klara av att ta tillbaka dig, jag vill mer än nåt vara din, du vara min men det är nåt som inte stämmer, funkar för dig och jag vet inte vad det är men jag kommer alltid oavsett älska dig och du kommer vara en stor del av mig, mitt liv för det vi delat, första gången. Min stora kärlek har varit du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0