Lugn dag

Idag har jag knappt gjort någonting, eller det gör jag väl aldrig nu för tiden :)
Men sov lite extra länge idag och sen gick jag upp och tog en klen macka och proviva, började kolla på Bones och jag lär mig ju ALDRIG!!!
Man ska INTE (om man är kräsen) äta i början av avsnitten, för det är då det är äckligast (nästan) och ja idag så blev det ju att jag satt och åt min makrill macka och dom plocka upp en kropp ur nåt oljigt och huden, inälvorna Ja allt åkte av kroppen. Min makrill macka var inte lika lockande kan jag ju säga. Men fick i mig iaf :D
-
Ska lägga upp bilder sen också. Och försöka få dom i någorlunda ordning ;) men jag kan inte lova nåt.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0