Määääätt

Nyss käkat kyckling gryta med ris och sallad - GOTT!!
Men blev skit mätt, och får huvevärk av värmen på övervåningen så jag håller mej ju nere i källaren där det är svalt och skönt. Vi ska kika på andra filmen nu snart Flickan som lekte med elden och det kommer ju väcka minnen och känslor :( skulle jag tro. För när jag sist såg den så blev jag och stoffe tillsammans igen. Jag hängde knappt med i filmen bara för att han satt och lekte med mej hela tiden (busade) och jag gjorde ju tillbaka. Vet inte riktigt vad vi ens höll på med men vi hade kul :) och ja sen ledde ju det ena till det andra.
.
Haha xD fyfan det jag gjorde på han då .. Nåt jag inte gjort förut ganska kul men han gav igen självklart. Oh fy fan saknar han så enormt :( faaaaaaan varför skulle jag mista han för? HATAR det.
Vill gå vidare men är ju så jäkla mycket som påminner om han och mej som gör att det bara är svårare att komma över han. Nån hjälp mig snälla ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0