Memory

Jag var in på bilddagboken och la upp en bild och det kom upp nåt vad man gjorde då och då, (gamla bilder) och jag fick upp vad jag lagt upp för två år sen. Och en bild där var när Stoffe hade varit super söt och möblerat vårat rum medans jag var borta, och han hade skrivit en jätte söt lapp, och det var nåt jag blev så glad över :) - för det är nåt jag älskar med han, han är inte direkt romantisk av sig utan är mer söt, gullig och kunde överaska en med minsta lilla när man inte ens anar det. Så som en gullig lapp, en liten nalle björn som det står " I love you" och som när vi fira två år, så hade han åkt bort på just "vår" dag vilket jag inte var så jätte glad över men på alla hjärtans dag så överaska han mig med en burk som var formad som ett hjärta med choklad i och han hade städat i rummet och ordnat så han och jag hade myskväll framför filmer :) riktigt mysigt hade han fixat det då.
-
Det är sådana minnen som gör att jag saknar han mer än något annat :( men jag kan inte göra så mycket, jag kan ju inte få han tillbaka och även om jag skulle det så skulle det nog inte funka riktigt. På grund av det han gjorde. Så iställe får jag plåga mig med minnena och se vad som händer i framtiden.
<3
2 år gammal bild, när vi hade varit och badat och det var en riktigt varm dag i maj.
Hehe minnen från den dagen ;) hemligtstämplat!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0