Midsommar ; 2

Här kommer bilderna, nu är det så att jag tog typ två bilder där vi var under kvällen och resterande är bilder från när vi cykla hemåt. Så dom kommer vara suddiga så ni vet.
Det spelades brännboll när alla hade kommit på plats och hälsat och lite sånt :)
:)
Efter det så blev det grillning men klockan hade närmat sig åtta/nio innan det blev mat. Och jag fick ta över grillningen som pappa stod och snacka med sin kompisar och glömde bort att vända, sen så står han o säger åt mej tusen gånger att vända fast jag precis vänt på dom xD
Alex gjorde mig sällskap vid grillen
På bilden står dom andra och Grillar med :)
Efter maten så spelades det badminton
Alex och Linnea spelade efter mej och Amelie
Efter vi spelat så drog jag, alex och linnea hemåt. Vi orkade inte med dom flockande myggen och jag hade glömt byxor så frös ju lite.
Alex
Linnea
(på min gamla student cykel ;) som ja hade i uppsala när ja gick på GUC 2-3 månader)
On the way home
Edvalla kyrkan, där har jag döpts, pappa gift sig 2 ggr, mamma begravts, elsa döpts, syrran döpts ja en massa.
Skolavslutningar med
Åker genom edvalla
Sudigt, men hållnäs skolan, där man gick 5-6:an
Me on the bike, var säkert bara för jag valt rosa tröja som dom elaka myggen var på mig.
Nu kanske ni förstår varför jag frös lite ;)
En liten mörk bild på min outfit :)
-
Nu har jag lagt upp lite bilder iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0