Pix's froM yaSterDay

Can't get you Out of my head.....

Här är mina nya shoes :) låg skor till och med.
Sitter här på synoptik och hade tråkigt i väntan...

soooo schnygga :D

<3

Här är dom oredigerade :) så ni får en chans att se hur dom ser ut :)

Vi eller jag satt och sa nåt om att Alex likna en kille när hon satt så där, och mitt upp i allt så drar hon i sin byxa och det ser ut som om hon har stånd xD

Mjukglass <3

Vi var in på Röda korset och jag hitta sprillans nya flips för bara 10 :- :)

Köpte även bok på Röda korset för 5 kr :)

Även nytt linne för 20 kr :) - är inte direkt mig men sött i sommar ^^ och ha skinnjackan eller nåt till ;)

Här råka jag ta en lite för snabb bild, men här är iaf med min korta tunna jacka från gina till :)

Haha mitt tält xD . Min nya topp från Ellos. Storlek XS men ser ju ut att vara storlek XL. Men väldigt skön ändå, och ett skärp på/till så blir den rätt läcker :)

Köpte ny hårspray också, pågrund av att stoffe snodde alltid min jag knappt använde och körde näst intill slut den, och sen har även syrran som egentligen har två-tre egna gått och snott av mig, och jag som aldrig använder hårpsray, eller jag har börjat mer nu av nån anledning. Kanske för jag har kort frisyr? Jaja nu har jag en hår spray som matchar min hårmousse :)

Köpte hårnålar, som mina försvinner hela tiden. Får väl se hur länge dom här är på plats

Ny deo :) mina andra har försvunnit...

GOOOOOOOD :D

Elsa fick tag på mascara xD resultatet, Va inte kul o tvätta bort men var väldigt kul och se :)
-
Now Its FOOOOOD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0