Regn på G?

Nyss käkat grillat men vi skyndade in med allt efteråt som det kom massa mörka moln och ser ut att bli regn.
Jag har varit ute med Elsa nån timme innan med, först lekte vi med kaninen sen blev elsa dryg och vägra göra som jag sa och då kom amelie med förslag att lägga henne i vagnen för och sova. Och elsa ville inte ha den vagn vi har inne utan hon ville ha vagnen vi har i förådet så det blev till att dra ut den och bädda ner henne.
Jag gick mot andra sidan och väl där då så ville elsa hem igen, hon somna inte och nåt jag hatar det är när det kommer en bil emot en sakta och man vet att dom vill en nåt. Och denna gång så var det en kille i 25-30 års åldern som fråga efter vägen till gävle (närmsta) typ så jag förklarade och sen åkte han iväg. Väl hemma så var det mat.
-
Imorrn blir det gävle för mej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0