Saknar <3

Satt och radera en massa bilder på minneskortet till kameran (överefullt) och hitta bilder på rummet från då jag dela det med stoffe, och fan vad jag saknar hur vi hade det :( för när jag tänker på hur det ser ut nu så aa jag får en klump i halsen i bröste.
Se vad fint. Har tyvärr ingen bild på hur det ser ut nu men möbleringen är nästan densamma som nu.
Fan jag trivdes när det såg ut så där, det var mysigt (jag hade även städat här)

(från samma tillfälle jag tog på rummet .ovan) Saknar dubbelsängen även om jag ibland ville ha bort den av vissa anledningar, för den tar sån plats i rummet därför ville ja inte riktigt ha den. Men som sagt så saknar jag den, men vill inte dela dubbel säng med syrran ;)
-

Bilden är tagen i april nångång... Syns att jag inte är på topp direkt, är jag väl inte för fullt nu heller.
-
Mår skit, känner den där ångest klumpen och jobbigast av allt saknaden av stoffe. Jag vet inte varför den dyker upp hela jävla tiden. Varför kan jag inte tillåta mig själv att gå vidare, jag klarar mig ju bättre utan han eller hur?
Nej jag mår inte bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0