SATC 2

Ikväll eller i eftermiddag så åker jag och Johanna till Gävle och kollar på SATC 2 :D . Men vi tänkte ta oss en fika först ^^ , men nån jag kommer tänka på när jag ser filmen är fina Natalie <3 från klassen (högbergs) . Minns att hon skrev i sin blogg hur glad hon var över att SATC 2 skulle komma ut. Men hon hann aldrig se den :( , hon ser den säkert från himlen <3 .
-
Har precis varit nere vid hamnen och käkat glass med små syrrorna mina, Alltså Nea & Elsa :D , och köpte lite på lilla loppisen där nere med. Ska väl kolla vad man ska ha för kläder på sig nu, hm...
SATC 2 - 2night ;)
-
VILL OCKSÅ MEDDELA ATT JAG ÄR EXTREMT AVIS PÅ MIN KUSIN SOM SKA PÅ DEAD BY APRIL IKVÄLL - FUUSK!
(ps: ta massa bilder ;) kusinvitamin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0