Skolavslutning :2

Sitter nu och laddar upp alla bilder från skolavslutningen på facebook, hoppas bara alla lägger sig där nu bara så man inte ska göra som förra gången, ta några i taget. Har ju varit i valbo och köpt en hårddisk men blev inte den jag tänkt mej men tjänade 150 spänn på det :) Men men en ny hårddisk iaf. Så nu ska lite rensas och föras över från datorn till den. Men som den är lite mer instabil än min jag har från början så ska den nog ligga i lådan till jag fått ordning på allt och vågar ha den framme.
_
Men nu kommer lite bilder tänkte jag :)
Elsa i kyrkan :)
Dom var upp och sjöng och uppträdde här :)
Alex och Linnea på väg ut :) nu väntar gymnasiet ;)
Syrran :)
Haha xD min gamla engelska lärare Jon var utklädd till skotte.
Hela klassen och läraren i mitten :) (min gamla lärare i Svenska, SO - Daniel :)
Jag :) klädd i svart of course , och sminkad i turkos ögonskugga,
Kolla in solbrännan ;)
Fina dukningen :)
:)
Mys :)
-
:) mysit att bo vid havet
-
Orkar inte lägga upp mer bilder, så får komma fler sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0