Smaskar ....

på Pringles ;) så jäkla gott. Köpte tre rör i olika smaker i fredags och fick rabatt då ^^ . Och igår kväll så tog jag lite ur varje och la ner i min läckra rosa skål som jag fick i födeledagspresent. Jag skulle sitta och smaska på chipsen till filmen jag och syrran kikade på men jag var inte alls sugen så det blev att skålen bara stod där nästan orörd. Men nu smaskar jag på ;) . Satt ute på gräsmattan (vi har ställt våra utemöbler på gräsmattan för pappa håller på med saker på haltanen.) Så jag satt där med datorn och block. Antecknat och lite sånt där, men så kom det ton vis med moln och solen försvann :( plus att det blåser iskallt :S så jag drog in.
-
Orkar inte sitta och leta mer info men kan ju ge det en 20 min till. Ska laga mat ikväll :D hoppas jag lyckas ;) ska göra nåt jag inte gjort förut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0