Snyggt? Inte snyggt?

Jag vet inte, vet inte ens om det passar mig.
Kavaj, jag har sett några och tycker det ser skit snyggt på dom men vet ju inte om det är nåt för mig.
Ska fundera lite till och kan ju kolla om farmor eller nån har nån snygg fin gammal dom inte använder längre. Så kan jag ju iså fall sy in :) slipper man lägga ut flera hundra på en ny? :)
.
Fan min rygg alltså, jag går fan som en gammal tant till och med :( ska imorrn ringa nån massör som kanske kan rätta till lite för fan att vara stel och gå runt så här i veckor, UNDER sommaren. Nej skulle inte tro det va?!!
Nu tror jag att jag ska lägga mig i sängen för pallar inte soffan längre..
Gonatt

Kommentarer
Postat av: Jeanette

jag tycker att det är jättesnyggt med kavaj!

2010-06-15 @ 20:40:19
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0