Solen steker

Sitter ute i solen, eller har gjort det sen före tolv men ändå. Har suttit i jeans och hoodjacka som det drog lite och var inte tillräckligt varmt. Jag har suttit och väntat på samtal sen tolv men ingen telefon har ringt, mer än att amelie ringt på min mobil tusen gånger som jag vänta samtal på hemtelefon. Iallafall, så gick jag in och böt om och hade precis lyckats dra av mig jeansen (har lite svårt att få på mej byxor och av på grund av ryggen) och så ringer hemtelefon som jag glömt kvar ute på haltan och jag var på övervåningen i mitt rum :S Panik som jag inte kan röra mig så fullt och inte kan springa så skynda jag mig så mycket jag kunde och hade ju endast linne o trosor på mig och var beredd på att springa ut i det men precis när jag ska gå ut genom ytterdörren så slutar det ringa. "FAN" tänkte jag och gick in och upp och fortsatte byta om och nu sitter jag i rosa topp från New yorker och jeansshorts från Gina :) ska smörja in mig som jag brände mej på bröstet igår oops ;) och sen göra en kall kaffe drink som ja köpte nåt bland grej för nån vecka sen.
-
Pratade nyss med personen jag vänta på som skulle ringa, det var nämligen den personen som ringde när jag inte hann svara, men jag kollade upp nummret och ringde upp. Nu har man bokat in möte med den personen nästa vecka :D spännande spännande ^^
Funderar på den här söta klänningen nån dag, inte hemma dock, och undrar om mitt nya skräp blir läcker till den ;) - tänkte lägga upp en bild på min top jag har på mej nu, men jag hittar den inte just nu så (bilden) då får en annan bild duga ^^, nu ska det solas och läsa bok. Är ju handikappad så då ska jag lata mej i solen o läsa en bok ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0