SOlen?

Vart fan är solen?
Har suttit framför tvn nästintill hela dagen. Kollat på Grey's anatomy säsong 1 (första skivan) med halva familjen typ. Och sen böt jag om och tog med Elsa på en promenad till farmor, och på vägen dit så plocka vi blommor :) och gav henne när vi kom fram. Pratade lite och efter ett tag så gick vi hem igen, plockade blommor igen och satte dom i en vas när vi kom hem. Har testat och lockat mitt hår, blir inte det resultat jag vill dock :(
Lite smått så här ser det ut (tagit med camen)
Kanske för ljust men skitsamma ;)
-
Angående solen så var det ju prima väder för en halvtimme sen och helt plötsligt så dyker en massa dumma mörka moln upp och regnet öste ner. KUL
Tur att det inte var medans man gick till och från farmor. För jag hade jeans och min långa topp från Lindex på mej.
Det linnet :)
Hittade inte det jag ska ha lagt upp förut med heltäckande bild.
-
Är det någon som förstår min smärta? Min saknad? Någon som ens förstår hur det känns?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0