Sunday morning

Jag har smått letat efter en bok som jag typ sett jämt förut då jag inte behövt den, MEN nu när jag behöver den så hittar jag den inte. Den är spårlöst försvunnen. Och som jag inte orkar eller kan lyfta på vissa saker utan att ryggen/revbenen ska smärta så får jag väl vänta eller be syrran leta ;)
-
Har även betalat körlektionerna mina och lite annat. Ska boka av annat som jag känner att jag inte har råd att fortsätta med. Egentligen har lite av pengarna gått till egentligen ingenting och det ska det slutas med. Vill ha pengar, vill spara undan liksom. Så man har pengar när man behöver dom.
Jag ska börja SPARA!
Hoppas det funkar bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0