Taiarp

(=Tierp)
Ja idag har man varit i Tierp på möte som slutade lite tråkigt om man ska uttrycka det så, men jag ana nästan att det skulle bli som det blev tyvärr =/ med tanke på att det är för mycket pengar det hela handlar om. FAN
Men vi har andra små planer vi smider på, men får se om det blir nåt eller ej. Har även gjort av med kanske en aning för mycket pengar idag. Mer än jag tänkt mej.
-
Först så var vi in på Röda korset (bara för att se vad dom hade) mmm tjena jag kom ut med flipflops för 10:- , en bok för 5:- och ett vitt sött linne med detaljer för 20:- = 35:- .
Sen gick vi till Englunds skor där jag BARA skulle fråga om nåt att ha i hälen som jag hade mina kilklack pumps jag vann på Tradera för några månader sen. För inte det att dom är för stora men dom glider av vid hälen =/ , iallafall det sluta med att jag såg ett par skit snygga skor som jag fastna för, prövade och SÅLD!
Köpte dom, och vi bestämde oss för att gå och käka, gick till nån ny öppnad Thai restaurang och käka. Sen veterinären för att rådfråga om min lilla misse som har ett sår bakom öra som inte läker. Och sen blev det synoptik för amelie (en timme...) sen blev det systemet där jag även där BARA skulle kika om dom hade cidern jag vill ha. OCH det hade dom <3 men bara EN :'( jag köpte den bara för o se om den är lika god som den med mindre alkohalt osv. Hm.. köpte även nåt annat jag hitta på hemsidan deras förut :)
-
Sen blev det mjukglass för mej o vanlig för amelie på en parkbänk sen tillbaka till synoptik för där va pappa och sen åkte vi och handla och sen hem.
Kommer bilder på vad jag köpt senare, men nu vill jag bara slappa och kika serie eller film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0