Tierp

Ja idag så blev det ju att gå upp vid sju men ändå fick jag stressa för åkte med farmor upp till skärplinge vid halvåtta för att hjälpa till med Elsa. Sen tog vi bussen till Tierp jag och Amelie. Gick först til hemköp och köpte oss frukost, sen gick vi till rummet rita efter vi ätit och jag gick därifrån ganska snabbt till AMS (arbetsförmedlingen) och satt där i en halvtimme innan jag kom in, och pratade med en handläggare där. Jag är fortfarande inskriven iaf :) skönt det. Sen när jag var klar där så var klockan över elva och då skulle jag träffa Samia på Cafét så satt där till tjugo i två då gick jag och amelie till ett möte vi hade inbokat...
-
Sen vid tre nånting så satt vi och ringde runt och diskutera lite, sen gick vi in till Monique och kolla lite, självklart så hitta jag ju en skit snygg väska som verkligen passar mig. Och det var bara två väskor kvar så det blev att slå till direkt ;) (bild kommer upp sen)
- Sen buss till skärplinge och in på ett till möte med min gamla arbetsgivare, fick gå in i lunch rummet som det var en EVIGHET sen jag var in i. Mycket finare förut tycker jag än nu. Men men nu är man iaf hemma och är helt slut.
-
Jag var in på bdb min och dom har nån ruta som kommer upp när man ska ladda upp en bild, det är med bilder man lagt upp just det datum för 1-2 år sen. Har säkert nämnt det tidigare ;) . Iallafall så gick jag in på bilden för ett år sen, och det var
på den här sötnosen <3 , lilla Tequila <3 som stoffe håller i :)
-
Hittade även en del andra bilder som påminner mej om varför jag eller har känslor för stoffe det liksom påminner. Och det är då jag saknar han mer än någonsin och vill ha tillbaka han :( -
:'( , snyft vad jag saknar han. Kommer ihåg hur glad han fick mig och hur underbart det var att vara hans tjej liksom, han är den som får mig att le, han får mig att må bra, vara lycklig - men samtidigt så är han den som får mig att må skit på grund av hur han börjat betett sig. Han har blivit så underlig sista året, jag förstår mig inte på han längre. För ena sekunden är han supergullig och nyförälskad (i mig då) och i nästa så är han helt skum och gör dumma saker, så som gå och är otrogen sånt som han hatar. Om man hatar sånt då gör man väl det inte själv?! Jag vill ha stoffe som jag blev kär i inte den skumma stoffe. Fan skaffa dej någorlunda bättre kompisar, vet att folk förändras men fan inte som han gjort.
.
Jag kommer alltid älska honom, och jag kommer vara arg på honom för det han gjort och kommer nog aldrig riktigt förlåta honom för det. För det han gjorde det gör man inte.
Mot nånting roligare :) , Tequila somnade precis brevid en högt dunkande högtalre xD sötmisse <3 saknar henne
Diablo <3 min lilla nöt. Här är han trött efter att Tequila blivit hämtad och han sprang runt överallt och leta efter sin syster så blev han så trött att han somna lill gubben ^^
Typ från midsommras :)
Hahaha xD jag var trött och flummade med kameran, va snäll jag är tar kort medans han sover xD. NEEEEEEj nu saknar jag fan att sova med han med :(
En till midsommar bild typ :)
PINSAMT!
Vi åkte runt i mazdan och showa oss, jag och Madde orka inte gå i studenttåget så vi fick åka i bakluckan iställe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0