Tråkigt...

Jag hade lite tråkigt och började sminka mig och smått fixade håret :)
Här kommer lite bilder som jag redigerat lite med, vissa är och vissa inte
-
-
-
Min nya tröja har jag på mig idag och jeans :) (högklackade för skoj skull)

- Lite modellande (hur nu det stavas)

-

-

-

-

Tog på mig ett svart linne och en kofta plus mitt nya skärp :)

-

-

-

-

-

Testade med en annan kofta

Tvätta bort lite av sminket och tog kort så ni får se mina nya glasögon :) , längtar till jag ska få mina solbrillor ^^
-
Så lite bilder på vad jag haft för mig senaste timmen, men ska väl sätta igång med det jag ska göra..

Kommentarer
Postat av: P

Vad fin du var i håret! :D Du borde ha det så ofta! Jättefina glasögon också btw. :)

2010-06-08 @ 12:41:59
URL: http://purjoloeken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0