Trött?

Ja jag är skit trött, nyss vaknat upp hemma hos mormor och morfar. Blev en jäkligt sen kväll igår, inte ofta det händer här :) . Igår så började jag och syrran med att sitta på mcdonald's och käka frukost. Efter nån timme av skratt och prata lite illa om folk som gick förbi och kikandes av snygga killar så (inte så elaka var vi, vi tänkte på hur vissa gjorde saker eller klädstilen, vet att vi är taskiga) flytta vi över till wayne's coffe :) och satte oss på uteserveringen med varsin smoothie. Lite efter tio så kom kära moster och kusin carro :) började gå runt på stan.
-
Ja just det vi såg/träffade på cattis när vi satt på mcdonald's med :) - men vi börja gå på stan köpte presenter till morfar, moster therese och cattis för 2 utav dom fyllde år i förgår blir det nu och cattis om några dagar.
Sen åkte vi med moster hit till årsunda och åt lunch sen blev det ombyte till bikini och ner till stranden ett par timmar :) , ja till och med bada ;) .
Sen tillbaka hit och vi softa ett tag, böt om igen och gick till affären och handla smått och gott. Senare så blev jag och syrran helt ensamna hemma hos mormor/morfar och vi fick värma/laga på mat och när vi va färdiga med ätande så kom kusin carro :) och vi satte oss vid tvn för att kolla på film men sluta med att vi satt och prata in på natten ^^
-
Nu har jag berättat vad min gårdag gick ut på, får se hur denna slutar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0