Två tuggor?

Ja det var vad jag fick i mej av mina mackor, och sitter nu smått uttråkad. Kan inte riktigt sitta så måste ligga ner på vänster sida, vilket betyder att datorn måste stå i sängen för att jag ska kunna kolla på Bones och som vanligt när jag lägger mej lite för bekvämt så¨somnar jag. Har halv sovit genom två avsnitt men har ändå hängt med på vad som hänt.
-
Det är skinande sol ute och jag sitter här inne och ser dum ut, hur ser det ut på skala 1-10?
Men men har man blivit handikappad för nån vecka framåt så får man väl sitta och se dum ut helt enkelt. Men funderar på att klä på mig nåt och gå en kort sväng ner till hamnen och eventuellt hämta tidningen om inte nån annan gjort det. Så jag rör lite på mig. Sen ska jag leta lediga lokaler som jag och Amelie diskuterat att starta eget. Och vi kanske ska ta över Café Corner i Tierp. På ett sätt så vill jag det men ändå så vet jag inte. Är inte lika wooohoo på det längre dock. Men men klä på sig och gå ut, sen får jag se om jag orkar bära ner min dator, för det är rätt jobbigt att bära den eller bära nåt överhuvudtaget.
Vill åka dit....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0