Uppsie

Tillbaka hemma nu, var rätt varmt inne i stan. Och blev frågad av en jävla neger " är du gravid?" Jag hörde först inte va han sa så jag typ svarade ja, ne va? och då fråga han igen. Och jag svara spydigt tillbaka "eh neeeeeej :S" och gick in dit vi var på väg. Schysst att fråga en sån sak liksom. Och NEJ jag är fan inte gravid, men nu vet jag att ja ska fan i mig få bort det här äckliga hullet så jag inte får en liknande dum fråga igen. Den frågan förstörde min dag lite. Fy fan.
.
Men köpte två toppar inne på New yorker :) hitta inte nå snygga badkläder som föll mej i smaken, inte ens underkläder. Men blev det och två korgar inne på Åhlens :)
Bilder kommer upp lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0