Våfflor

Sitter nu och käkar min 3:e våffla :) till lunch ute på haltanen, som snart blir lite upplyst av solen :) .
Har en snäll farmor som kom över och hjälper mig med Elsa, känner att jag måste hinna med mina läxor och sånt som jag inte ens börjat med. Tur är att den här veckan så ska det bara göras en presentation om mig och inget mer "puh" :)
Men har ju haft lite annat för mig så därför har det inte blivit nåt, har ju börjat men inte blivit klar.
Blev inget möte idag heller, för jag kände att jag har ju redan varit på sånt där möte redan och behöver inte gå igen. Så försöker få tag på min handläggare och kolla om hon har tid och träffas nån dag så kan vi prata om att starta företag och kika över mitt CV och lite sånt där. Och få hjälp att söka jobb. Vill inte få mer bidrag och skit :( bara drygt egentligen.
Har även suttit och funderat på att läsa tikk sjuksköterska eller liknande men jag vet inte. Man blir ju smått sugen när man kikar på Grey's anatomy xD haha :)
Men får se, så mycket plugg det kommer bli då egentligen.
-
Har även börjat sorterat upp tvätt och hängt/lagt in rent i garderob/byrå. Lagt tvätt i en hög på golvet som påsarna redan är fulla. Funderar på att tvätta viktigt som ska tvättas i maskin hos farmor för våran är trasig :(  och jag har snart inget rent. Inte kul.
Har också börjat fundera hur jag ska göra med alla mina skor, Skaffa lådor och lägga ner dom i och ha dom jag använder nu framme. Men får fasen inte bli något mer sko köp för mej. NU ÄR DET SKO KÖP STOPP för mig.
Nej men om jag ska passa på att fixa det jag skulle medans farmor ändå är på promenad med Elsa.
Tjeniixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0