Varför?

Fick en del brev idag varav två av dom var inkassokrav :( . Jag vet att det var nån som inte var betald riktig men jag trodde fan inte att dom skulle öka upp med 200 på den , aja ska fråga pappa om jag kan få låna en slant till att betala dom jävla sakerna. Jag som trodde jag skulle slippa sån där skit nu. Men nej tydligen INTE!
Har inte haft en enda inkasso nu under tiden jag fått pengar och nu när jag inte riktigt har pengar ja då får jag inkasso krav. Som om dom har en radar och säger att "nej nu har Emelie inga pengar nu skickar vi ut.." FAN!
-
Och andra var om ett företag som jag tvistat med länge med, som jag skickat tillbaka ett paket som jag inte ens sett eller rört. Dom envisas med att jag ska betala FAST jag pratat i telefon med dom, mailat med dom DOM lyssnar inte på mig. Nu så var Amelie snäll och ringde upp dom och jag ska bara skriva ett brev och så ska jag slippa betala den iaf. Puh.
-
Mår dåligt av sånt här :( ska avsäga mig en massa nu för jag orkar inte och vill inte få saker att betala när jag inte riktigt har dom pengarna. För pengarna jag fått från Csn har sparats undan, köpt lite kläder och böcker + busskort. Och nu är det nästan bara 50 spänn på mitt konto. För det som sparats har gått till körlektionerna osv...
GE MIG JOBB OCH PENGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0