Vill ha kärlek

Jag vill ha kärlek, jag vill ha någon. OK jag saknar stoffe och vill nästan ha tillbaka han men samtidigt så kommer det inte funka som man vill. Och jag vill nästan ha en ny, bara ha nån liksom.
-
Har suttit hela efter middagen med att diskutera om "jobb" och det är två saker som vi ska försöka med och jag hoppas ju på båda sakerna men ser nästan mer fram emot på den ena saken än den andra lite ;) kanske för då har jag en liten chans att få "frihet" och det är nåt jag verkligen vill ha. Och om vi lyckas med dom här sakerna så är ju det GULD liksom.
Ska in till tierp med amelie imorrn, och kolla upp lite sen ska vi även diskutera osv. Och jag ska hämta ut mina nya glasögon som kommit :) Ska bli lite skönt med nya bågar och ny skärpa. Ska nu sätta mig bekvämt och skriva upp lite saker. SPÄNNANDE ;)
-
Tänker inte avslöja nåt för en jag vet hur det blir med allt.
Passa på att ta helbild när man går förbi en sån spegel ;) . Här är jag inne på min favo inredningsaffär i Tierp, nämligen Rummet Rita :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0