Vill ju sova :(

Jag blev väckt vid fem halv sex, somna om och blev väl väckt igen runt sju och jag somna om till nu då jag blev väckt igen, halv nio. Jag kunde inte somna igår därför blev det lite sent och jag somna väl runt ett halv två.
Och nu vill dom att jag ska upp och sitta men jag orkar inte :( - ja ja får väl försöka iaf. Fast jag vill ju bara somna om och sova ett tag till.
-
Roliga är ju att min rygg värker som attan och hade en aning ont när jag skulle somna igår. Jag låg och kikade på CSI för syrrans dator ville tydligen inte att jag skulle kika sex and the city serien. Och när jag väl började bli trött så tog jag av mig glasögonen och va tvungen och vända mig om, stöna till av smärta för ömmade som attan i ryggen och sidan. Plus höften :/ Stängde av hennes dator och sen somna jag.
Och nu ska man försöka hitta info då, vet inte vad jag ska leta efter egentligen för jag har redan fått fram det jag leta efter igår.
Kan ju va snäll och fortsätta med bilderna jag tog igår men som internet krångla så la jag ju inte upp alla.
-
Tror denna är redigerad men är inte full säker...

Redigerad

Redigerad - är lite av identiska bilderna men har ju redigerat dom lite olika så är väl
mer det jag visar upp.

Redigerad

Redigerad - den här blev rätt läcker tycker jag :)

Redigerad

Redigerad

Oredigerad

Redigerad

Redigerad - den här blev läcker :)

Oredigerad

Oredigerad - Liljor

Redigerad
-
Nej får räck nu. Dom få sista kan dyka upp sen nån gång. Jag har redigerat en del av bildern för det är skoj :) och blir läckert

Kommentarer
Postat av: Carrokusin

Jag gillar den där ljust svartvita på båtfören, över den jätterosa versionen :) Det var skitsnygg.

2010-06-16 @ 13:41:50
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0