Vin och räkor

Vi har suttit ute på haltan och käkat räkor och druckit vin. Eller jag drack två glas sprite och i mellan ett glas vitt vin.
Gården...
På väg ner till vägen för att ta kort på nallen som sitter andra sidan stängslet ;)
Nallen :)
Myggljuset igen, fast denna gång på andra sidan av haltanen :)
Gården
Min kisse :D , jag gick ner till vägen (precis utanför vår gård sitter jag här) och ropa på min katt som va på extremt bushumör. Roliga va att imorse fick han tag på en fågel (uuuuuh) och fick höra när jag kom hem att han var sepe trött och orka ingenting, ville inte äta bla bla och fick inte gå ut osv. Mm efter jag tvätta rent hans sår och gett han en omgång medel som ska hålla borta fästingar och skit så fick han va inne ett tag och efter att sovit i min säng så va det ju full fart på han :) min söt misse ^^ <3
Söten <3
....
Vinet
Och till sist RÄKORNA :D
-
Blev inte så mycket för min del, var rätt mätt från middagen och jag tycker inte heller att det är så skojigt att skala räkor ;) men är gott att ta några och vin lite.
Nu får det blir serie eller film. Sen sova. är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0