WOoooohooooo

OK, jag är lite glad just nu ^^. Jag kommer få läsa dom två kurser jag ansökt till och jag kommer få bidrag för dom :) så ska fixa böcker och sen om nån vecka börjar kurserna :D yaay ^^
Ville bara skriva det ^^ , har avslutat mitt städande som jag inte kan lyfta nåt utan att det ska kännas som att revbenen ska gå av :( så det måste fan vara nåt mer än en smäll. Det har fan gått en vecka sen nu, faktist EXAKT för det var vid denna tid (14.15 nåt...) som jag gungade och den jävla snöret gick av och jag rasa ner med en rejäll duns i marken. Och jag tror fan att jag fått nåt mer än en smäll för isåfall borde jag ju inte vara öm och ha så här ont.  Jag är ju bättre men inte fullt. :( dumma gunga, gungans fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0