xD

Fy fan, jag ser väl inte alltid bra ut men jag kan ju lätt säga att jag ser bättre ut än dom  ---- gillat/gillar . Vad fan har du fått för smak? Jag gillar förvisso inte riktigt vissa av dina så kallade vänner men efter du fick dom som vänner har din smak blivit hur äcklig som helst. Jag är väl fasen bättre än dom?!
-
Fick se en bild på nån nyss och fyfan vad jag flinade (inte för att vara elak eller så) men det bevisa ju lite smått att en nära person till mig sagt stämde. Uj uj :) Nej den jag en gång gillat (ja gillar ju fortfarande men ni vet) är inte den jag föll för och jag vet inte när jag kommer att komma över riktigt, och vet inte när jag kan klara av vissa saker man bör klara av efter ett tag. Jag har en massa goa minnen och det är dom som nästan får mig att hoppas på nåt konstigt vis och det ska det fasiken inte göra för då förstör jag för mig själv. Men det jag behöver är att flytta, börja om nånting för att vara här där allting påminner, där han kommer på tals nästan jämt, och han kan ju komma hit när som helst liksom. Inte för att han gjort det men kan. Så på ett sätt det jag gjort dom senaste dagarna är inte nåt jag vet om jag vill, för det känns som att det kommer låsa mig fast här. Och det vill jag inte. Så hur ska jag då komma ur detta? Vad ska jag göra? Jag vet allvarligt inte :( och vet inte vem jag ska prata med heller...
Ge mig några milj så kan jag ju köpa mej ett fint hus, ta körkort, resa runt och bara NJUTA ...
För som ni ser - Jag är ju annorlunda Nu.
man ser ju skillnaden...
-
Jag har förändrats halvt som halvt och just nu vet jag inte vem jag är, och vad jag ska vara. Vet inte ens vad jag vill göra längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0