Yaay :D

Jag har fått en kreditupplysning hemskickad, för vi sökte lån förra veckan till en verksamhet, och fick nu ett brev där det står att jag INTE har någon anmärkning :D jag som trodde att jag hade en. Men hade en inte :D weeei
Happy happy :D, var precis ut i regnet och hämta posten och då kom min kisse, (blöt hund) och när vi gå hem så kommer det en bil i full fart och jag vet ju hur Diablo är och sparkar undan han med foten (knuffar) och varpå han hoppar över min fot och rakt ut på vägen mot bilen men som tur är hejda han sig och blev rädd för bilen. Och jag tappa andan som jag trodde jag skulle se min katt bli påkörd. Men efter det där så valde jag att bära den där lilla rackarn och han var rejällt blöt på magen så det kändes som om man bar en blöt hund... för när vi bada han förut så var det inte en mysig katt direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0