2010.03.11

Igår fick jag hem mina nya treggings från H&M, för ett paket jag fick förut där just dom skulle vara med VAR inte det. Det var iställe nåt linne i stor modell etc, som jag skrev ett mail till dom om och jag skickade tillbaka det linnet. Och nu så skicka dom rätt vara :) - tänkte försöka börja med som så många andra bloggare m.m gör: lägger upp dagens outfit typ :) . Får se om jag kommer till att göra det ;) . Men tänkte iaf visa er mina nya treggings.
Första paret . Grå/svarta med mina söta pumps till ^^

Andra paret :) - oh längtar till sommaren, varmare väder så man kan gå ut i detta ^^
-
Ja nu har jag iaf visat er mina nya treggings som sitter jätter skönt, dock lite slappt men kanske får sy lite ;) .
Fick även hem mina leggings jag vann på tradera :) som tyvärr inte är i min storlek men jag tänkte kolla med min farmor om man kan sy in dom :) men satt bra ändå men slappt på vissa ställen och det gillar jag inte.
Imorn ska man ringa veterinären om ny tid att kastrera kissen min, och eventuellt åka till skärplinge och skicka iväg paket till dom som vunnit skor jag lagt ut på tradera. Gick ganska bra, men kanske inte just det pris jag hoppats på men men..
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0