2010.03.17

Nyss ätit rester och blev mätt. Så vad ska man hitta på nu då?
Inte riktigt gjort det jag tänkt göra idag, usch inte bra att ligga framför tvn hela tiden. Går önödiga serier på tvn, eller ja inte onödiga men det är repriser och sen är det inte bra för mig att sitta framför tvn när jag bör göra annat. Så imorgon INGEN tv tittande på dagen. Jag ska plugga, städa, tvätta och boka tid för katten. Åtminstone 2-3 av detta bör jag göra imorgon.
Nu är det bara den här som jag väntar på, har fått resten :) .
Var för ett tag sen iväg och skickade iväg cv till olika ställen som jag kan inte åka runt med buss och sen har jag ingen som kan skjutsa mig. Har sökt på 15-20 ställen plus att jag sökt via ams´s sida så hoppas att nåt nappar. Har sökt till olika kurser igen som en backup plan ifall det inte dyker upp något jobb. Vill helst ha jobb.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0