Ahhh

Nej jag inte gilla att sitta två/h och skriva av saker för att ha till hjälp vid pluggandet. Är grejs som läraren lägger upp vid varje uppgift i powerpoint som man ska gå igenom och jag skriver av det på papper som jag lär mig mer och blir ju enklast än att sitta och skriva på datorn och så man gå in på powerpoint grejset för att kolla liksom. Då är det bättre att skriva upp det. Har suttit nu med en sån och skrivit upp och känner mig död i både kropp och ögon men fick 20 min rast :) för såg efter busungen och klädde då på mig myskläder och tog mej ett glas kallt vatten och kollade i nya oriflame katalogen amelie gav mig medans elsa kolla på tecknade prinssesorna från disney :) . Hittade två saker i oriflame, trippel ögonskuggor i svart/grått och highlighter som jag behöver . Jag gillar väl inte fullt ut oriflames produkter men dom funkar för tillfälle. Och när jag har råd och känner att jag kan börja med det, så tänker jag nog börja med mary kay men är inte säker än. Har ju tre andra som jag måste komma igång med först så kan jag ju satsa på MK's sen iställe :) . Men har ju precis kommit igång med Partylite & Lustjakt så nu är det väl bara att köra hoppas jag :) . Hoppas på att få fler bokningar, ska höra mig för med andra som jag tror kan vara intresserade OCH jag måste vara med på nån visning med nån som hållt på ett tag och vet vad man ska göra osv för en lyckad visning. Jag hade ju en lyckad visning nu men det var ju som sagt några och om det varit fler så hade det säkert kommit upp i mer än det blev nu. Men jag är nöjd för det lilla som blev nu :) Nej återgå kanske för snart ska jag vara barnvakt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0