Ang mitt förhållande..

Det är inte många som frågat, det var bara i början men nu har vi varit ihop 3 år med lite "breakups" i mellan åt. Och jag har ju inte tänkt på det så värst, våra föräldrar blev ju ihop och strax efter det så blev jag och stoffe ihop och det var OK för familjen. För vi har ju inga som helst dna eller nåt förbindelse om man säger så, och nu är ju våra föräldrar gifta på sätt och vis ska ju vi vara "syskon" men iställe är vi ett par!
-
Igår så hade tydligen stoffes kompis som följt med hit (andra gången) och hade då frågat om jag bodde här? (villket jag gjort 10 år nu, och stoffe har bott här 3, ½ år typ. Och då förklara stoffe situationen. Antar att inte så många har frågat eller så .. Men men nu vet iaf dom flesta om det.
Och det är väl inget fel med det eller?
Jag är iaf glad att jag har stoffe, han är min stora kärlek och vi har våra upp och ned gångar men vi har aldrig bråkat bara små tjafs och missförstånd och jag älskar han hur mycket som helst fast han sårat mig en del men vi har gått vidare och Im happy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0