Betalt räkningar

Japp nu är dom betalda :) så inte så mycket pengar kvar nu dock.. Hur ska detta gå?
Vunnit lite saker från tradera med som också blivit betalda.. Blev inge dyrt som tur är ^^
Plånboken jag nämnde tidigare..
Söta väskan :) , jag är väl ingen direkt hello kitty fan men gillar vissa saker med HK ;D
Sitter och hoppas på att nån stackars krake ska bjuda över jackan från Hm. ligger på 105 kr tror ja nu och jag ligger med högsta budet, men som jag köpte jackan idag i butik så hoppas jag att nån bjuder över. Att jag budade var väl för jag hoppades på att få den, men sen nu idag när jag pröva i butik osv så tänkte jag att jag köper nu för annars blir det att nån tar den jag budat på och sen finns dom inte kvar i butik sen iställe. Därför chansa jag nu iställe. Och angående dom räkningar jag betalade nu, jag vill fan inte gå till tandläkaren mer än en gång om året. Fan vad dyrt det är att gå till tandläkaren usch. Nu ska jag förbereda mej för sängen och ha i revaxör på nytt och hoppas att det hjälper... Vill helst inte åka till sjukhuset :(
Håll tummarna :D
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0