....

Känns lite som att man måste förklara sig lite ibland, för folk verkar få missuppfattningar och det är det ena efter det andra. Jag var dålig i måndags och tror att det var risgrynsgröten pappa hade gjort kvällen innan, för killen min blev dålig nån timme efter han ätit, typ sprang på toan en del. Och jag blev dålig på morgonen och som jag var hela den dan och att jag spydde var väl ett sätt för kroppen att säga ifrån eller nåt. Men börjar bli bättre är fortfarande lite knip och sådär men jag kan äta och har tagit det lugnt med mjölkprodukter nu. Antingen är jag känslig för mjölkprodukter eller så är det nå annat. Har ju som sagt blivit dålig förut men inte så ofta som det verkar. För det är så mycket annat som gjort/gör att man är dålig. Jag är känslig och har lätt för att bli dålig, plus att jag har en lilla syster som är sjuk då och då och en stor familj. Är väl ännu värre nu när jag knappt gör nåt utan sitter för det mesta inne, och har ju varit mycket plugg nu senaste tiden kanske för att det inte är mycket kvar nu och det hela med detta inlägg är att ni ska förstå dom som missuppfattar osv. Jag är alltså inte så dålig jämt och även om jag skulle kolla upp det så skulle dom nog inte hitta nåt, så som sjukhus är i dagens läge..
-
Ska ju till mormor imorron så kommer nog inte uppdatera något för en jag kommer hem hoppas på lörda eller sönda som jag inte har sån stor lust att vara där hela påsken, vill ju fira lite med familjen. Kanske ska ta med mig katalog och se om moster är intresserad av att vara värdinna? Menar ljusen är ju ändå kvalite och det är bra saker plus hon får ju 20% på hela sortimentet och en gåva :) .- Om jag minns rätt.
Nej nu ska jag dra mig
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0