Förlora en vän?

Inte jag men min kille har eller vi vet inte riktigt. De va ju det att dom va iväg och festa och på vägen hem så hade hans kompis inte tagit tabletter som han skulle och att han druckit för mycket och sen gick det överstyr. Då hade min kille lyckats få tag på amelie (sin mamma) och fixat så hon tog kontakt med hans kompis mamma osv.. Så blev han hämtad som dom andra inte klara av han. Och när han fick veta vem som fixat så att han blev hämtad så blev han sur på min kille och nu mår ju han piss som han tror att dom kommer vara ovänner osv. Jag hoppas väl att hans kompis släpper det hela och inser att stoffe gjorde det där bara för hans kompis skull. För kan ju inte vara lätt för dom att ta hand om han när dom själva är påverkade.
-
Jag har märkt att han varit lite grinig och sur men inte tänkt på varför, och jag som var dålig igår kunde knappt göra nåt mer än ligga i sängen/soffan och springa på toan i mellan åt. Så blev han lite grinig på nåt och jag retades vilket gjorde han arg osv. usch fy fan hatar när han blir grinig så där :( . Tycker synd om han, han har fått stå ut med en hel del inte undra på att han har sånt humör och så.
-
Har en groggy kisse i knät nu. Han har lite problem med balansen och att gå men jag tror att han blir bättre bara han ligger still. Han har nämligen blivit kastrerad och han går som om han vore full xD . Nej ska fixa så han ligger ner..
älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0