Försöker gå igenom..

alla mina kläder och älsklings, för att se vad som behöver tvättas osv. Och imorse runt fem så vaknar man av värsta huvevärken och tar migrän tabletter men vill fanskapet gå bort? Neeej så jag tog en till tablett och till slut så somnar jag om. Hatar sån där huvevärk man vet fan inte vad man ska göra för att den ska gå bort. Ibland är det så man vill börja skrika och grina bara för smärtan är så hög . Men nu håller jag smått på att rensa kläderna som sagt, det behövs, ska lägga in nya kläderna och sortera tvätt för nu är det dags att tvätta kläder har nästan inget rent nu (A) oops hehe. Fick hem luftslottet som sprängdes idag med :) 16 kr rätt najs, och kataloger från panduro lite att kolla i. Ne om man ska sätta fart kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0