Fy på mig

Jag hade tänkt fixa och plocka lite idag som imorgon kommer dom andra hem som fått sig sol & bad (FUSK) och det märks lite på vädret att dom snart kommer hem, jag menar när dom åkte då smälte snön bort (en del) och solen/värmen tittade fram och NU så är det väl blandat minus/plus grader men tråkigt väder..
-
Haha :) - men åter till det jag ville, jo jag hade som sagt tänkt mig att fixa lite men iställe så la jag mig med mackor och youghurt i sängen och kikade på förhäxad och senare så somna jag till nån timme och vaknade då jag blev grymt sugen på nåt salt så gick ner och rotade i skafferie och hittade salta kex ett litet paket som följde med mig upp i sängen. Kikade på avsnittet jag somna till och sen gick jag ner och släppte in min kisse och kollade mail och skit nu. Ska gå och klä på mig nu och packa in för gymmet och hämta posten. Uuhh..
Tröööööööööööööööött.............
-
-
-
Och ska sova själv i helgen för älskling ska till örsa så ja, hm.. jobbiga är bara att han smiter från sina sysslor :@ and it´s bugging me men vad ska jag göra åt saken? Det är en massa disk, han lämnat och inte kommit till att göra. Vi har liksom diskdagar och han smiter nästan jämt undan dom.. Och han har snöras utanför uthuset som han skulle se till att det skulle va så man kunde gå där nu är det berg med snö där som smält, frysit, smält frysit och det skulle han undvika som han nu har iaf. jag vill ju inte tjata men han kan ju inte bara lata sig all the time typ och smita undan när han har saker han också ska göra inte bara vi andra :/.
skitsamma nu... bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0