Glad?

Ja iaf jag på nåt jävla konstigt vis :S - för min älskling är det väl tvärtom av vad jag hört, hans ute-supa-med-grabbarna-kryssning gick inte så värst bra :( tråkigt tycker jag som nu när dom äntligen kommer iväg på den så slutar det i elände. Pappa är och hämtar han nu så får väl se om han sover med mig inatt eller inte som en kompis till han följer med och sover över. Yaaay NOT. Jag sover sepe dåligt utan älskling :( så hur fan ska ex: 4 månaders borta arbete bli? Alltså om jag skulle få jobb utomland eller så.. Visst det skulle vara skit roligt att komma iväg och testa nya miljöer osv men ja jag vet inte.
-
Har nyss diskat halva syrrans disk som hon fick gå ut och sitta vakandes över elsa ;) hehe nerå barnvakt ifall hon vaknar eller så. Och jag vet inte om det är för att jag möjligtvis är övertrött, eller om det är den goda påskmusten? eller musiken som gjort att jag känner mig lite uppåt..
Nej nu ska jag ner och hämta mitt täcke som ligger fortfarande i torktumlarn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0