Go me

Ja då har man suttit och letat adresser att skicka cv till, ska nog skicka mail till vissa för det blev en hel del. Inte så bra, är ju dyrt med frimärken liksom. Jaja får se hur jag löser det hela, men nu är det åtminstone ett 30-tal ställen jag sökt sommarjobb ev. extra"jobb. Så hoppas man får nåt iallafall :) . Om jag får JA från fler ställen så tar jag nog det ställe som är närmast och man tjänar bäst på (of course) . Men helst vill jag jobba "själv" alltså jag vill inte att någon i familjen (syskonen) ska jobba på samma ställe. På ett sätt så gör det ju inget men helst själv så man inte behöver va dom på jobbet också.
-
Min stil jag har idag så testade jag 3 utav mina skärp till outfiten bara för att se om det passar eller ej, både JA och NEJ, kan ta bild och lägga upp lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0