Goooo Morning...

Nja inte direkt kanske, för jag vaknade till då när älskling gick upp mestadels för att hans syster väckte mej på ett brutalt sett när det egentligen var tillägnat älskling (morr). Iaf så kände jag mig jätte kissnödig så jag gick ner typ då när han gick fick en snabb puss först :) . Sen gick jag och tog mig en skål med youghurt och sen upp till sängen där jag börja leta efter förhäxad fodralet till första 2 säsongerna, roliga var det att den försvann igår och idag hitta jag den under älsklings kudde (?) hur den nu hamnat där, och jag som frågat om han sett det, "Neej" ja så låg den där under hans kudde haha ja :) men la iaf in sista skivan och började kolla sen vid andra avsnittet så somnade jag och vaknade igen nån timme senare av att Nallen som legat på mig hela tiden sitter och spyr PÅ MIG eller täcket, och jag tog det ju först som att han nös så därför vakna jag inte till först men när jag uppfattat vad han höll på med så satt han på min sida av sängen och spydde ner lakanet så knuffa jag ner han på golvet (Diablo satt i fotänden och kollade på nallen xD ) och jag började med att ta min skål jag använt tidigare och hade i spyan (som var kattmat egentligen) och tog sedan täcket och lakanet ner till tvättmaskin och satte igång den, sen blev det soppkorg och papper för att torka upp det på golvet, då hade han spytt igen i hallen. Så när jag var klar så fick båda katterna gå ut. (Diablo vill alltid gå ut så..) Ja alltså min morgon börja ju mysigt INTE! . Har efter det kollat på avsnittet jag somna till och suttit och kollat på uppgiften + hämtat in ved. Märkte då att det var väldigt skönt ute så får se om det blir en promenix senare :) . Fick även veta att Elsa är på dagis så jag hade ju tillfälle att sova längre men det sket sig ju...
Jaja blir snart ensam hemma så ska passa på att plugga nu så jag får lite av det gjort. Blir kanske Uppsala imorgon och träffa Emelie :) får även in lite pengar imorrn med SKönt ;P . Men ska se till att betala räkningar, nytt busskort och lägga undan lite pengar. Beställde ju ett paket förut med shampoo som är bra för både torrt hår och irriterad/torr hårbotten som jag har men tänkte så här, jag har ju shampoo/balsam nu som faktist lugnar och mjuknar upp håret, visst hårbotten är väl lite som det brukar men jag tar nog och skickar tillbaka det schampoo jag beställde och tar det sen iställe. Ska ju snart få saker från HM :D har ju betalat det redan är ju sommarkläder och då skulle det komma lite senare..
Funderar fortfarande på att skaffa mig så jag har lite av komplett ;) men får se hur det blir. Vad jag vet nu så är det väl bara sandaler och flipflops jag behöver annars har jag sommarskor och nu en del schnygga högklackat ;) -
jag fyller ju även år om nån månad och sitter och funderar på vad man ska önska sig, lite knepigt det där. För jag vill vara ute i god tid och säga till anhöriga (dom som firar mig och ger presenter) vad jag vill ha så man inte får nåt man inte riktigt behöver.. Vet vad jag vill ha av farmor iaf bara om Rummet Rita fortfarande har kvar dom, jätte fina champagne glas med guld motiv tror ja, om inte dom så kanske ett till present kort där :) var ju synd att jag redan använt upp den på 200 :( för då hade jag haft 350 kr i presentkort där och då hade jag ju kunnat köpa jätte fin servis :( men såg nu att det inte var kvar när jag var in dit :/ Fan varför ska det vara så svårt att komma på vad man vill ha utan att det ska bli dyrt?. Jag ska också satsa på körkortet så fort som möjligt med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0