Im Back home again

Ja då har man varit i Tierp en snabbis, tog en halvtimme att gå runt och lämna cv och sen var man klar. Kunde ha åkt hem redan vid elva men vi va hungriga så vi tog dom futtiga pengar vi hade löst och gick och tog oss en fika på Café corner :) <3 . Underbara Samia jobbade ^^ och hon hade en praktikant som jag blev lite smått irriterad på, men antar att hon bara var nervös och att det var första dan. Så ja inge illa ment mot henne. Iallafall så köpte jag ljus på rummet rita för mitt presentkort jag hade där. Hade tänkt köpa en sån där bricka att ha under men det dom hade var dyra. Eller dyra och dyra inte så att jag hade råd med presentkortet så det får bli nån annangång. Egentligen ska jag börja använda partylite´s ljus men hittade typ inget roligt på rummet rita för just 150 kr så. Dom har förvisso en hel del skoj men jag är sån att jag vill inte ha EN sak av något helst två. Som muggar/glass och liknande vill jag helst ha två utav än en. Men om glaset/muggen eller ja nåt är lite speciell då kan jag ta en. Men är väl i så fall mer för muggar då ;) - jag vet att jag är komplicerad hihi^^ .
-
Men var super skönt att komma ut och röra på sig, och vistas i allmänheten än att sitta här hemma och häcka som en dummerjöns. Ska försöka få kontakt med dom i gruppen (juridik) så man vet vad man ska göra osv. För satsar på det här nu och se vart jag kommer och se om jag klarar det eller ej.
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0