Inte bra inte bra..

Har suttit som fastklistrad vid tradera och budat och budat och budat.. Nu är det bara det att just precis så kommer min älskling och undrar om inte jag kan betala boxen själv. (Beställt hem förhäxad) Visst hade jag kunnat det om det inte vore för att jag var tvungen att betala den jäkla tandläkar räkningen. Och nu har jag lite över tusen spänn så frågan är hur fan gör jag? För tänkte så här: jag la ut 620 spänn på snus åt han igår och då tänkte jag iställe för att han ger mej pengarna så lägger vi det på förhäxad boxen så behöver jag bara lägga ut resterande pengar. Men nu kom han och sa att han måste köpa en födelsedagspresent åt hans kompis som han lovat i ett halvår eller va det va. Men varför inte vänta en månad till då då? Han dör ju inte för det liksom...
-
Han har lovat mej en alla hjärtans dag present med, för han fick ett av mej och jag skulle få nu när han fick pengar. Jag ser då ingen present!!!!!!
Smått besviken och nere just nu. Hoppas iaf att nån budar över det jag budat för på tradera. Vill bara ha en av det sakerna först och främst resten skiter jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0