Irriterad....

SOM FAN, kan jag ju lova. För blev väckt genom att älskling kom och smekte gav mej en puss (han sov nere med en kompis) vid halv åtta och krama om mej. Sen 5-10 min senare så dunkar det som fan under mej, alltså i syrrans rum. Jag förstod vem det var som satt igång musiken och blev rasande pågrund av att jag sovit dåligt i natt och har nu huvevärk + mensverk = JIPPI NOT! . Iaf skickar sms om att dom ska sänka, ja det va bara nån minut sen va det på igen :( . Till slut gick jag ner och sa åt dom, tog ett glas vatten gick upp tog en värk tablett och satte på datorn som jag skulle göra en grej. Efter det så kom älskling upp efter att jag ropa på han och sa att ja inte vill vakna irriterad och grinig, inte så kul när nån sätter på dunk musik så :/ . Men men nu har ilskan svalnat och jag funderar på att gå ner och ta nåt att äta som jag endast åt en och halv macka och inget mer. Kan ju oxå vara därför jag känner mig irriterad så inte bara mensens fel..
-
Senare så bär det av mot tierp med pappa o amelie tror ja.. Ska köpa mig lite snacks till ikväll så ska syrran och jag ha lite av maraton med förhäxad, men jag tycker att hon får hoppa in där jag är ;) för inte så skoj att titta på nu :S . Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0