Ladda ladda musik ladda ladda musik...

över till min mobil :)

Ohhhhh :) längtar tills dessa godingar kommer ^^ - vann dom ju som sagt på Tradera för ett tag sen, och jag betalade 150 spänn för dom (inkl. frakt) det är billigt i genförelse för vad dom egentligen kostar i butik. Hihi ^^ vill säga 800-1000 spänn (om inte mer) . Känns ju lite som att det räcker med skor men FAN HELLER ;) haha. Jag har ju bra länge varit sugen på ett par pumps som finns på dinsko som liknar mina stövlar jag har. Får se om jag kommer till att skaffa såna eller ej, min kusin har hunnit före mej och gjort det.
I övrigt så har jag idag varit en sväng till Johanna :) gav henne hennes födelsedags present xD som var en dildo som det står "Happy birthday" på hihihi^^ och ett 4-p kondomer i tutti frutti smak ;) . Så kan det gå när man jobbar som konsult/återförsäljare för ett sexföretag ^^ . Men hon fick även kataloger , Partylite och lustjakt för att kika lite nu innan visningen som snart äger rum hemma hos henne. Själv är jag lite smått nervös då det är min första gång :S men det ska säkert gå bra :) . Hm..
Imorgon ska jag in en kort sväng till tierp för att lämna cv och söka sommarjobb. Är nog lite sent ute men vad fan är ju inte direkt bara sommarjobb jag söker men jaja..
-
Kan ju berätta vad jag gjort idag mer än att jag besökte johanna. Städat, lagat mat (kyckling, pommes och bea (typ) xD. Var så här, jag tänkte göra en grej som pappa gjorde förut då vi inte hade tillräckligt med bea sås, han blanda i hollandaise sås, och syrran gav mig paketet med hollandaise men när jag haft i mer mjölk och så och skulle röra ner pulvret som jag öppnat och hällt i så märker jag att pulvret är BRUNT!. Vad fan tänkte jag, och kollar på påsen som innehållet kom ifrån och där står det "Grönpeppar sås" , jahapp det var ju bara att röra ner det, och jag kollade sen dom andra påsarna i förpackningen och där var det rätta. Så alltså nån har lagt i grönpeppar sås påse i hollandaise förpackningen. Men såsen blev faktiskt god och maten smakade jätte gott :) . Kollade på "äntligen midsommar" och efter den så gjorde jag två kladdkakor :) och sen tittade vi på Law abiding citizen som var skit bra :) . Och nu efter åt har jag bara lagt över en massa musik på mobilen som jag tydligen inte lyckas fylla fullt ut ^^ men nu har jag en maaaaaaaaaaaaaassa låtar :) .
Nej nu får det vara nog..

(bild tagen igår, då jag och syrran var på väg hemifrån för en lång promis)

Tvättade min kisse idag, älskling hade börjat med sin katt så tänkte jag "äh vad fan tar min med" men han gillade det INTE. Han försökte förgäves fly fältet men kom ingenstans stackarn, för jag klara inte av att hålla honom så älskling fick ta över och det rasade en hel del i duschen för diablo försökte klättra, hålla i sig i allt han fick tag på det såg både roligt ut och taskigt. Men på sätt och vis fick han skylla sig själv men han behövde tvättas och efteråt så fick jag ta över med att torka honom och myste med han och sen när jag torkat han så mycket jag kunde så skötte han resten. Tog ett bra tag innan han våga sig ner igen ;) . Men nu är han fin, glänser och luktar gott ^^ <3. Han kom faktist fram till mig och började mysa när jag var i köket och gjorde kladdkaka sötnöten. Och imorgon bitti ska jag ringa om tid att kastrera han, för han springer omkring nu och mjauar lite och vill ut stup i ett och det bådar inte så gott. Och om bara en månad blir lillgrabben hela ett år och hans mamma skulle bli tre år :'( <3

R.I.P Busan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0