Längre hår = Ny frilla

Jo det är så här jag har testat en hel del olika metoder med att ha hårförlängning, OCH det har varit alltifrån clips on, lim/tejp, microringar och nailhair (lim/wax som sitter på slingan redan som man fäster i sitt egna hår etc) och den näst sist nämnda tycker jag väl är bra med skavde väl lite smått när man sov men ja.. nailhair är rätt ok bara man har nån duktig som kan hjälpa en.. lim/tejp var väl rätt ok men den eller dom (trensarna) lossnade allt efter som mesta dels då jag duschade och det var väl ingen höjdare men satt rätt bra ändå. Clips on har ja på sätt och viss gillat bäst men har knappt använt det då :S vet inte varför och det är ju det att det är rätt drygt att tvätta och efter åt att borsta det. Kommer ihåg när jag hade gjort hårförlängning till pappa & amelies / elsas dop så hade jag duschat och hade fått värsta tovan i håret och fan vad jag höll på för att fixA till det usch.. Men samtidigt så har jag ju lärt mig hur man ska hantera det och få det att hålla. För nu har ju mitt egna hår vuxit ut i alla fall i bak där det är kortast och det är ju super. Så med detta inlägg så vill jag berätta att jag faktist beställt hem ett halv förlängnings paket för bara 200 spänn (billigare än vad jag betalat förut) och jag har tänkt mig att färga håret hemma den här gången som jag tycker att det ger lite effektivare effekt men visst det är mycket bättre hos frisör men ja nu är det som det är.. Så tar jag väl frisören i maj eller så :) . Men kommer säkert behöva klippa till hårförlängningen och fästa den i håret så ska kolla om någon är villig och som är duktig på hår självklart, vill ju inte gå till nån som inte är duktig. Inte för att vara elak men när syrran hjälpte mig i sommras med nailhair så blev det glest och fult och efter bara några dagar så satt jag och skrek för vi drog ut dom och det gjorde ju skit ont som sagt.. Hade ju remover grej men hjälpte ju inte så värst.. Men men så hoppas jag får en bättre frisyr nu då :)
Can't wait :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0