Ljus & Sex Visning

Yäähs you read it right ;)
Haha, så snart bär det av mot Skärplinge hem till Johanna. Är lite smått nervös men tror det kommer gå bra, roliga är att det är min första riktiga visning EVER!  För exakt ett år sen hade jag min så kallade visning på café corner i tierp men jag tror mer att jag var värdinna och Inger var den som höll det hela precis som jag ska göra nu. Bara det att jag har inte som helst aning om vad jag ska säga men tänkte köra på mina erfarenheter av ljusen och sexleksakerna haha ja det får nästan sköta sig själv så får dom iställe fråga och jag besvarar dom xD .
Nedå jag ska försöka prata lite om grejorna och göra mitt bästa of course. Det får bli att farmor skjutsar mig nu och så får jag höra av mig när det är dags för hemfärd igen. Roliga är att jag vet inte ens om dom andra kommer hem eller inte, för dom ringde igår och prata om att förlänga resan några dagar bara för Amelie & Elsa är dåliga. Jaja vi får väl se när dom kommer helt enkelt. Imorgon så ska jag ta mig an rummet DET behövs. Och en annan sak, i natt så somnade jag med förhäxad på vaknade sju imorse av att jag drömde om älskling och sen somna jag om igen och vakna igen vid halv elva av att jag var skit hungrig. Kollade typ två avsnitt till nu på morgonen sen har jag packat och sitter nu och funderar på vad jag ska ha för kläder :S
Ska knäppa kort under visningen och lägga upp här sen och informera om hur det gick - Wish me good luck ^^

Saknar dig älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0