Mah new shoes <3

Hihi^^ igår när jag traskade iväg till postlådan så såg jag att dom stoppat ner ett paket och jag trodde att det var min nya väska MEN när jag kom hem och öppnade paketet så var det mina nya skor :D (som jag tidigare lagt upp bilder på och pratat om) ^^ prövade dom DIREKT, men blev lite orolig då jag tyckte att dom såg små ut men jag fick på mig dom och dom är skit snygga på :D . Så nu har jag tänkt efter, jag har ju ett par snygga stövlar och pumps. Och har ju mina vit/rosa sneakers från new yorker som jag kan använda i sommar igen dom behöver bara göras rena ;) . Nu återstår det bara ett par till ballerinas, kanske sandaler?, flipflops som jag slängde mina förra :'( och om dom finns kvar dom snygga heta svarta pumpsen som har liknande modell som mina stövlar JAG SKA HA så är det bara. Men har bestämt att denna månads pengar ska sparas som bara den. INGEN shopping, eventuellt en ny foundation men inget mer. Spara spara jo just det ett nytt busskort iaf. Ska börja plugga lite kanske...
-
När jag duschade häromdagen så tittade jag på min mage och började tänka, jag har inte haft mens sen jag satte in p-staven bara haft två en dags blödningar samma vecka som jag satte in den men inget efter. För sköterskan där sa en massa om att jag skulle ha blödningar och en massa sånt där så jag förberedde med tamponger och skit men som sagt ingenting. Jag har gått upp i vikt eller inte vikt mer att min figur har blivit mullig och jag känner mej tjock. Och jag har ju inte direkt haft tecken på graviditet men börjar bli lite smått rädd att jag kanske skulle vara det för jag ser gravid ut men jag kan dra in magen och göra precis som förut och när jag sitter ner så blir det som deg typ men för säkerhetsskull så ska jag ta ett test för att vara på säkra sidan. Nu ska jag ta fram böckerna och plugga lite sen blir det eventuellt städning och tvättning... Fan känner mej som en hemmafru usch ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0