MARDRÖM

FYfan, alltså nu för en stund sen så tog jag på mig mina röda jeans (som jag inte använt på ett-två år) och har väl bara använt 2-3 ggr. Jag har lagt ut dom på tradera och tänkte att jag kanske ska ta lite snyggare bilder och ha dom på mig osv, jag fick kämpa för att få på mig dom :S och jag fick på mig dom och lyckades knäppa igen men det är storlek 25/32 från Gina och har ett par till fast dom är svart/gråa och dom är i samma storlek och dom använder jag fortfarande och dom har jag inte såna här problem med. Och har ett par svarta jeans som jag heller inte använt på ett tag som är 25/34 dom får jag knappt igen och om jag lyckas så kan jag inte andas känns det som, det jag vill säga med detta är att jag GÅTT UPP :O mer än jag trodde och det är fan inte kul att få ett sånt här uppvaknande att märka att man inte får på sig kläder man oftast kan ha men INTE nu :'( nej fan nu ska jag ut och träna så här får det fan inte vara. FYFAN. Shake nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0